piątek, 24 sierpnia 2012

O nas:


Emma-Jestem(jak to określa mój chłopak Ash)
"zaradna i piękna."
Lubię mieć wszystko na swoim miejscu.
Lubię krótkie sportowe spódniczki i spodenki.
Najbardziej lubię kolor biały i niebieski
.






Cleo-Jestem(mam nadzieję)miła i uczynna.
Jestem też nieśmiałą dziewczyną.
Podoba mi się Lewis(Luis), chodziłam z nim ale zerwałam
z nim z powodu Charlotte.Mój styl to zwiewne i wygodne
ubrania.Ulubiony kolor to fioletowy i różowy.









Rikki-Jestem pewną siebie, wyluzowaną dziewczyną.
Jestem ciekawa świata. Podoba mi się świat syren.
 Uwielbiam kolor czerowny i czarny.
 Uważają mnie za buntowniczkę.
 Mój styl określa się jako sportowy.
Podoba mi się Zean. Kocha się wemnie
 takze niejaki Rob ( postac wymyślona prez autorkę ).
 Który później odbije mnie Zeanowi.





Charlotte-Jestem czwartą
syreną!!Podkochuje się w Lewisie i dlatego stałam się największą rywalką Cleo. Jestem wnuczką Gracie, dawnej syreny. Mam moce pozostałych syren. W ostatnim odcinku drugiej serii Cleo, Emma i Rikki podczas pełni księżyca wrzucają mnie do księżycowego jeziorka przez co tracę swoje moce i zdolność zmieniania się w
syrenę. 


Reszta postaci i:

 Zane Bennett – pewny siebie, zarozumiały, bogaty i nieprzyjemny chłopak. Na początku serialu jego głównym zajęciem było uprzykrzanie życia głównym bohaterkom, kiedy jednak jedna z nich ratuje go przed utonięciem, a on zauważa jej rybi ogon, zaczyna intensywnie poszukiwać morskiego potwora, który go uratował. Angażując w swoje poszukiwania m.in. ojca Cleo, staje się poważnym zagrożeniem dla syren. Kiedy ojciec Zane’a wraz z doktor Denman więżą syreny na wyspie Mako, a chłopak odkrywa kto był jego morskim potworem, pomaga dziewczynom uciec. Matka Zane’a nie żyje i chłopak mieszka sam z apodyktycznym ojcem, traktującym go jak swojego chłopca na posyłki. Chociaż w pierwszych odcinkach Zane nie próbuje się temu przeciwstawić, to dzięki znajomości z Rikki, z którą łączą go wspólne problemy, udaje mu się w końcu nie tylko postawić, ale również dojść z ojcem do porozumienia pod koniec pierwszej serii.


Pani Louise Chatham – enigmatyczna, starsza kobieta, która w młodości sama była syreną. Nie wiadomo, w jakich okolicznościach straciła swoje moce, posiada jednak bardzo silną intuicję i wielokrotnie pomaga dziewczynom odnaleźć się w nowej sytuacji, ostrzegając je przed pełnią księżyca i radząc, jak uniknąć związanych z nią niebezpieczeństw. Niestety, nie zobaczymy jej w drugiej serii.






Ash – pracuje w kafejce Juice Bar. Emma poznaje go jako instruktora, który uczy jej brata jazdy konnej. Poznajemy go w drugiej serii, gdzie staje się chłopakiem Emmy. W ostatnim odcinku dowiaduje się o mocy dziewczyn (Emma sama go wyjawia), a Ash wcale się tym nie martwi, wręcz przeciwnie, uważa, że to super.


Miriam Kent – uczennica tej samej szkoły, co syreny. Bardzo popularna i zarozumiała, rywalizuje z głównymi bohaterkami. W pierwszych odcinkach serialu była dziewczyną Zane’a i razem uprzykrzali życie Cleo, Rikki i Emmie, jednak w końcu zmęczony jej intrygami chłopak zostawił ją.








Tiffany – przyjaciółka Miriam. Chodzi do tej samej szkoły co syreny.


Byron – zdolny i przystojny surfer, uczeń tej samej szkoły, co syreny. Podkochuje się w Emmie, ale nie są parą.












Nate – zakochany w Cleo kolega Zane’a, większą rolę ma w drugiej serii serialu.












Kim Sertori – młodsza siostra Cleo. Wścibska i złośliwa, często wywołuje w domu sprzeczki. Ukradła pamiętnik Cleo i wraz z Elliotem chciała zdemaskować syreny, lecz im się nie udało.










Don Sertori – ojciec Cleo i Kim. Rybak. Bardzo surowo wychowuje swoje córki, ciężko mu się pogodzić z faktem, że Cleo nie jest już małą dziewczynką, przez co nieprzychylnie traktuje zainteresowanych nią chłopców. Lubi Lewisa, z którym łączy go wspólna pasja. W drugiej serii sam wychowuje córki.








Bev Sertori – mama Cleo i Kim. Jest nauczycielką. W drugiej serii się rozwiodła.












Lisa Gilbert – mama Emmy. Była ratowniczką. Gdy miała 12 lat uratowała tatę Zane’a przed utonięciem. Widzi, że coś dzieje się z jej córką, zwłaszcza po tym jak Emma odeszła z drużyny pływackiej i dokłada wszelkich starań, aby jej pomóc.









Neil Gilbert – ojciec Emmy. Widzi, że coś dzieje się z jego córką, zwłaszcza po tym jak Emma odeszła z drużyny pływackiej, dokłada wszelkich starań, aby jej pomóc.











Elliot Gilbert – młodszy brat Emmy. Jest przeciwieństwem Kim, bardzo spokojny i zawsze uprzejmy. Bardzo kocha starszą siostrę i stara się spędzać z nią dużo czasu. Zakochał się w Rikki, gdy ta uratowała mu życie. Razem z Kim próbował zdemaskować syreny.W drugiej serii serialu zakochał się w Kim.








Terry Chadwick – tata Rikki. Spotykamy go w drugiej serii serialu. Niezbyt się cieszy, że jego córka zadaje się z Zanem. Na początku miał złe nastawienie do Zane’a, ale zmienił je po naprawieniu przez niego motoru oraz gdy widział szczęście jego córki.



Harrison Bennett – ojciec Zane’a. W młodości pobił rekord w opłynięciu wyspy Mako. W czasie trwania serialu jest bezwzględnym businessmanem i próbuje zarobić na wyspie, kosztem tamtejszego ekosystemu, jednakże przez interwencję Rikki, Emmy i Zane’a, zostaje zmuszony do wycofania się z tego interesu. Jest bardzo szorstki dla syna i nie akceptuje Rikki, jednak na koniec pierwszej serii jego stosunek do Zane’a zmienia się na lepsze.





Dr Linda Denman – biolog morski. Lewis, próbując zbadać naukowo przypadłość swoich przyjaciółek, bada próbkę ich DNA w jej laboratorium i zapomina ukryć wyniki, przez co doktor Denman odkrywa istnienie syren. W dwóch ostatnich odcinkach pierwszej serii udaje jej sie odkryć tożsamość syren i złapać je. Dziewczyny uciekają i aby uwolnić się od doktor Denman, na jej oczach rezygnują ze swoich mocy (tylko na 12 godzin).






Willfred – właściciel Juice Bar, ulubionej kafejki dziewczyn i jednocześnie szef Emmy.












Pani Geddes - pojawia się w kilku odcinkach pierwszej serii i w odcinku „W gorącej wodzie”. Jest szefową parku morskiego.


Lori - trener w parku morskim. Dokarmia Ronniego. Badał rybkę Cleo w odcinku "Rybia gorączka" oraz pojawia się też w odcinku "W gorącej wodzie". 





















TROCHĘ OD AUTORKI:
Siemka.Mam nadzieję że mój nowy wygląd bloga wam się spodoba, ale wścieka mnie to, że jak wcześniej wszystko zrobiłam na blogam to się nie dało wkleić i musiałam zrobić od nowa.No i powitajcie dwie nowe autorki bloga- Cleo i Rikki.
No to narazie tyle cześć:**
KONIEC SŁÓW OD AUTORKI;





"Z pamiętnika Emmy":
Niestety, ma tygodniową karę która zaczyna się dzisiaj i skończy się we wtorek.

"Z pamiętnik Rikki":

29.04.08r.                     Pamiętniku:                        15:15
Och...Cleo chora, nie chodzi do szkoły, Emma ma szlaban więc nie mogę z nią gadać:((ŁEEEE. No i zostaje mi Lewis...nie nie nie.Zostaje mi Zane(zejn).
No i idziemy dziś(oczywiście z Zane'm) gdzieś...nie wiem no!!On chce mi zrobić niespodziankę. To pa.

Zapomniałam:
jeszcze niespodzianka:

H2O Just Add Water- http://pl.youtube.com/watch?v=s3NBOwf1C1A
H2O Wystarczy Kropla- http://pl.youtube.com/watch?v=tvrV1zmU0FU&feature=related
Charlotte has a Tail!-http://pl.youtube.com/watch?v=a3iXvqZpiSs&feature=related

"Z pamiętnika Cleo":29.04.08                Jestem chora.;(


"Z pamiętnika Emmy"

26.04.08r.                  Pamiętniku:                 15:14
Jutro kartkówka, więc nic dziś nie napiszę.Ale jutro napiszę coś...może
.

27.04.08r.                   Pamiętniku:                    17:43
Żle się stało...Nauczyłam się złych tematów...Prawie nic nie wiedziałam.Niestety za to pewnie jutro nie napiszę, bo moi rodzice będą kazali mi się cały dzień uczyć.A, no i jeszcze nie spotkam się z Cleo i Rkki...To straszne.


28.04.08r.    Niestety Emma nic dziś nie napisała....Dlaczego??Dostała z kartkówki -2!!To straszne...:(
                               "Z pamiętnika Rikki"

26.04.                     Witaj pamiętniku:((                   20:15
Jutro kartkówka!!No a dopiero była!!Do skandal co oni z nas robią!:/Ale ja się nie uczę.Idę z Zanem(Zejnem) na plaże:**


27.04.                          Ojoj                        15:53
Emma się nic nie nauczyła!!To nowość!! Ale i tak nie wychodzi z domu, tak się denerwuje...O!!Znów przyszedł Zane(Zejn).Idę z nim na miasto, bo on chce mi coś pokazać!!Extra!!O, i na kartkówce poszło mi super.

27.04.                   Jejku                       13:05
Emma ma -2, Cleo ma 5, a ja..ja.ja mam 6!!OK. panna Charlotte oczywiście się ze mnie wyśmiewa jak bym dostałą 0.Ona jest */*


                                  "Z pamiętnika Cleo"
Cleo nie ma czasu napisać ani 26. ani 27. ani 28. Gdyż jest chora...Nie wiadamo kiedy wyzdrowieje.













"Z pamiętnika Emmy":

25.04.08r.               Drogi pamiętniku:           19:00
Dzisiaj piątek, a więc najprostrze i najlepsze przedmioty!!Dzieś mieliśmy jeszcze na 9:30!Przynajmniej się wyspałam.Ja i Cleo przyszłyśmy o 9:00, a Rikki tuż przed nauczycielem...Ale był ubaw.Haha.


                          "Z pamiętnika Rikki:"

25.04.                      Pamiętniku:               16:37
Dziś w szkole były nudy, a jeszcze ten Nate się ze mnie śmiał bo zdążyłam usiąść w łąwce jak nauczyciel wchodził.Potem cały czas przezywał mnie albo "spóźnialska" albo "zegarmistrz".On i tak nie jest za mądry więc co to dla niego.

                          "Z pamiętnika Cleo":

25.04.08                Mój pamiętniczku:                17:45

Dziś dostałam 4!!Nie wiem jak mój tata to zniesie, ale 4 to nie tak żle.Choć Lewis zachował się jak...jak... sama nie wiem ale powiedział mi że udzieli mi korepetycji!!A ja mu powiedziałam że zachował się jak pajac.Ktoś to usłyszał.
Chyba ta CHARLOTTE i zaczęła się śmiać, a potem mówiła o tym cała szkoła:(
Jestem upokorzona i chcę się zapaść pod ziemię.









Od autorki:

No cześć!
Co tam u was??
U mnie dobrze.Dziś dostaniecie wycinki z pamiętników dziewczyn i dalszy ciąg opowiadania(teraz już ze zdjęciami!!I jak dziewczyny będą mówć szeptem to ja napisze np. tak: T a k).

Koniec słów od autorki.












Z pamiętnika Emmy

"24.04.08r.           Drogi pamiętniku!!:           15:18
Dziś był niezapowiedziany test z biologii.Mi poszło świetnie, na wszystko umiałam odpowiedzieć.Nie wiem tylko jak tam poszło Cleo i Rikki, bo na przerwie nie mogłam ich znaleźć...(...)"


                         Z pamiętnika Rikki:

"24.04.08                Pamiętniku:               15:10
Dziś...No niestety.Niezapowiedziany test z Biolii.Mam nadzieję że dostanę coś powyżej 3.Co tam poszło u Emmy to ja nie wiem, ale Cleo mówi że dziś wyjątkowo umiała.Emma napewno dostanie 5.Jak zawsze...(...)"


                          Z pamiętnika Cleo:         

"24.04                 Mój pamiętniczku:            17:45
Dziś był niezapowiedziany test z biologii, mi mam  nadzieje dobrze poszło bo wyjątkowo coś umiałam.Emma mówi że jej poszło świetnie, a Rikki że dostanie przynajmniej 3...(...)"


Przypominam to tylko wycinki!!I nie kopiować tekstu!!

Teraz dalsza częś opowiadania:

Odc. 15 drugiej serii "A jednak":
JUŻ W DOMU CLEO, BEZ KŁÓTNI Z JEJ TAtĄ:
...Ja twierdzę, że Lewisowi napewno nic się nie stanie.




















Cleo-O!!Dostałam sms-a.To od... Lewisa!!Posłuchajcie:
"Cleo, musisz szybko przyjść na plażę z Emmą i Rikki, ale nie podchodżcie do mnie tylko patrzcie zza skały.I napisz mi, kiedy tam już będziecie."
Rikki-No, i o co tyle denerwowania??Lewis cały i jeszcze każe nam przyjść na plażę!

NA PLAŻY:
LEWIS ODEBRAŁ SMS-A OD CLEO: "Już jesteśmy"
Lewis-Ok, pokaż mi jeszcze raz.

CHARLOTTE WSKAKUJE DO WODY:

C.-O ! C h a r l o t t e  t e ż  j e s t  s y r e n ą .
R.-T a , p a n i ę k a  n i e  d o ś ć  ż e  c i  p s u j e  ż y c i e   t o
 j e s z c z e  j e s t   s y r e n ą ! !

DZIEWCZYNY ODESZŁY.

Jutro dalszy ciąg.
Witam 2008-04-22
To właśnie mój świat syren.Będę tu pisać opowiadania H2o i
wklejać zdjęcia H2o(wklejanie
zdjęć H2o nastąpi za jakiś czas).Opowiadania są dalszym
ciągiem drugiej serii(nie znajdziecie ich w telewizorze.)
Opowiadania i reszta są wymyślone przeze mnie.Jeżeli ktoś
znajdzie kopiarza(o ile taki jest) niech mnie powiadomi.
Odwdzięczenie się za to jest nieograniczone^^.
Opowiadanka są narazie troszke bez sensu bo nie mam
pomysłów.

Na powitanko mam takie opowiadanie(które będzie się ciągło
dalej i dalej):

Odc. 14 drugiej serii "To nie żart!!"

Cleo, Emma i Rikki, wyczerpane całonocnym pszukiwaniem
Lewisa(Luisa) który szukał dziewczyn podczas
pełni gdyż nie zastał ich w domach>co było nieprawdą<
wróciły do domu Cleo:

Tata Cleo-Cleo!!Nie idziesz na górę, zostajesz tutaj, a
twoje koleżanki wrócą do swoich domów.Bardzo proszę.

Cleo-No dobrze.To cześć dziewczyny!!

Emma-Pa

Rikki-Pa zobaczymy się w kafej...-niedokończyła
gdyż wyciągneła ją z domu Emma.

TC-Cleo, nie możesz codziennie wychodzić z domu.
Ja nic o tym nie wiem i denerwuję się gdy coś potrzebuję
załatwić w porcie a ciebie nie ma.

C-O.K.!!To pa tato, muszę jeszcze spotkać się z dziewczynami.

TC-Cleo, masz natychmiast wrócić!!!!

Nie udało się mu zatrzymać Cleo.
Po krótkim czasie dziewczyny spotkały się w kafejce
Juice Bar:

C-Dziewczyny, nie dam rady już dłużej szukać Lewisa.
Poza tym mój tata...

R-Dobra wiemy!!

E-Leo ma rację, tak się nie da.Ja twierdzę...

Reszta jutro albo kiedy idziej!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz