piątek, 24 sierpnia 2012


. Sposób :

1. Musisz kąpać się w ten sam dzień kiedy pełnia ale pełnia od 97% do 100% inaczej nie!!!(dzisiaj 95%)
2. Po kąpieli gapić się w księżyc...
3. Rano się budzisz - umyj ręce jak upadniesz  po 10 sekundach to nią jesteś!!!
Ten sposób jest spawdzony przeze mnię. Dzięki niemu jestem Syreną.

2. Sbosób :

Wkładasz medalik - najlepiej taki otwierany. Do niego wsadzasz kartkę na, której jest napisane Syrena Klaudia ( oczywiście wpisujecie swoję imię). Nosicie go przez trzy dni.  Po trzecim dniu bd Syrenami. Nie zdejmujcie tego medalika !!!

3. Sposób :

1. Wypij magiczną miksturę trzymając się za recę z kimś kto też chce być Syreną.  Składniki to : woda, sól, cytryna.
2. Narysuj siebię jako Syrenę, jaki ogon, i jak chcesz wyglądać.
3. Rysunek zamocz w wodzie, a potem posyp solą postać syreny.
4. Zamocz ponownie rysunek.
5. Złóż jeden na drugi (twój i koleżanki/ek) jak najbardziej się da, żeby się nie otwierały. Włóżcie tam wisiorki, które nosicie codziennie. Zostawicie tak na 15 min.
6. Wyjmijcie wisorki i załuszcie je a za kilka godzin bd Syrenami.

4. Sposób :

Wejść do wanny kiedy bd pełnia. Światło księżyca musia padać na twoje nogi. Patrz na nogi aż pojawią się łuski. Jeżeli się nie pojawią to musisz patrzeć  na nie przez 2 godziny.

Prawie wszystkie z tych sposobów są sprawdzone przeze mnie i moje kołeżanki, jednak nie na wszystkich to działa.  Dziękuje dziewczynie, która załozyła tego bloga : http://www.zostac-syrena.pl.tl/Strona-startowa.htm bo dzięki niej ja jestem Syrenka i Wy też możecie być. Wbijać na jej bloga i komentować. Oczywiście mojego też :-]. Życie :
No cóż tu wiele się nie zmieniło, ciągle to samo, więc nie ma o czym pisać. Ale wreszcie przyszło ubezpieczenie. Zadzwoniliśmy do tej ortodontki którą mi koleżanka poleciła i ... i powiedziała że mamy przyjść po połowie października. A za to ta stara powiedziała że wizytę mamy 5 września o 10:00, ale i tak się tam wtedy nie wybiorę bo to będzie 2 dzień nauki, a ja nie mam zamiaru tak odrazu szkoły zaniedbywać.
2. Syrenie życie :
To samo co w punkcie pierwszym. Nic z tego nie rozumiem, przecież mam moce, ale nadal ogona brak. Już nie wiem co o tym myśleć. Moce nadal takie same :
- Podgrzewanie Wody
- Osuszanie Wody
- Ochładzanie Wody
- Zamrażanie Wody
- Lekkie Unoszenie Wody
- Wywoływanie Mocnego i Lekkiego Wiatru
Może to się zmieni do jutra lub poniedziałku albo może do wtorku. Ale dlaczego? Przecież moi drodzy pełnia! Tak, pełnia. Jeśli chcecie posiadać ogon albo moce no to radzę szykować zaklęcie. Ale sami je wymyślcie! Lepiej wtedy działają. Moje też możecie stosować, bo też wymyślone są. Ja nie zgapiam od kogoś zaklęć i sposobów, tylko ruszam mózgiem i wymyślam.
3. Szkoła :
Jak każdy wie zbliża się już koniec roku !!! Jeszcze trochę i upragnione wakacje. Ja się staram teraz załapać dużo pozytywnych ocen, żeby wyjść po końcu roku z czystym sumieniem i świadecwtwem z moim upragnionym czerwonym paskiem, mam nadzieję, że moja praca na lekcjach i zawziętość do nauki zostanie w tym roku doceniona, a nie tak jak w tamtym. Jeśli wszystko pójdzie według planu to moja średnia będzie wynosić 5. 00, ale wątpie czy w ogóle się stanie. Nikt nigdy nie doceniał mojej pracy w szkole oprócz mamy i taty.. Moja siostra krzyczy na mnie że jestem kujonem, ale mnie to nie rusza, jestem z tego dumna. Wolę być kujonem niż mieć wodę zamiast mózgu. Teraz w poniedziałek sprawdzian z historii, który zadecyduje o mojej ocenie końcowej z historii, jeśli dostanę niżej niż 5 to mogę się pożegnać z 5 na koniec, tak samo jest z matematyką. Więc ta średnia 5. 00 wisi na jednym bardzo cienutkim włosku. Mam nadzieję, że nie tylko ja pryskam z takim zapałem do nauki, ale wy również.
3. Bloog :
W tamten piątek były pierwsze urodziny blooga. Niestety nie mogłam napisać, bo poszłam z koleżanką odrazu po szkole na stadion biegać, później do parku. I jak skończyłam lekcje 13:25 skończyłam lekcje zjadłam obiad, o 14:00 wyszłam tak wróciłam po 21:00 i chciałam już usiąść na kompa żeby napisać, ale za to że tak późno przyszłam dostałam szlaban i mama mi kompa zabrała i nie mogłam napisać. Więc już jesteśmy tutaj razem już rok, tydzień i 1 dzień. Nie wiem czy będę pisać codziennie, bo muszę się uczyć. A po zakończeniu roku szkolnego, który jest 29 czerwca, 1 lipca jadę z tą koleżanką Kamilą, może nawet nie koleżanką tylko przyjaciółką jadę do Łeby na 2 tygodnie, więc wolny dzień do napisania notki to 30 czerwca. Ale jutro postaram się jeszcze napisać i jeszcze jutro ogłoszę konkurs.
4. Inne bloogi :
Dzisiaj na moje konto dołączam 2 bloogi. W jutrzej notce podam linki. Nie związane będą z syrenami.
5. Przyjaźń :
Ha. Tu akurat dużo się zmieniło. Rozalia wcale się mną nie interesuje, więc ja ją też zaczęłam ignorować, nie wiem jak mogłam ją lubić. Zrobiła się ona teraz taka fałszywa. Za to teraz moją przyjaciółką jest Kamila. Doskonale się rozumiemy. Zachowujemy się jak siostry. Lubimy te same rzeczy i jeszcze ano razu się nie pokłóciłyśmy. Mam nadzieję że ta przyjaźń akurat przetrwa.
No cóż to do jutra.
Pa < 33







Siema
Dzisiaj notka o syrenach ; x . Dawno nie pisałam na temat syren więc dzisiaj napiszę.
Syrena - W mitologii greckiej pół kobieta, pół ptak. Później podobnie jak w mitologii rzymskiej, nimfa morska wyobrażona jako ryba z głową kobiety lub postaci pół człowieka, pół ryby. Te dwa różne wyobrażenia syren wywołują nieporozumienia w niektórych językach i tłumaczeniach. W języku polskim, podobnie jak we francuskim, hiszpańskim, portugalskim lub rumuńskim słowo "syrena" oznacza istotę związaną z wodą. W innych językach z reguły oznacza pół kobietę, pół ptaka. Syreny zamieszkiwały małe wyspy na Morzu Śródziemnym, skąd wabiły urzekającym śpiewem żeglarzy i zabijały ich.
Więc to na tyle informacji o takich syrenach. Jednak syrena nie musi być taka. Jest jeszcze ssak syrena, który też zamieszkuje morze. Informacje o ssaku syrenie. :
Syrena - Rząd dużych ssaków łożyskowych prowadzących wyłącznie wodny tryb życia. Syreny zajmują szczególne miejsce w ekosystemie, ponieważ są jedynymi roślinożernymi ssakami wodnymi. Syreny mają ciało o wrzecionowatym kształcie, przednie kończyny przekształcone w płetwy, a tylne zredukowane. Głowa jest słabo wyodrębniona, brak płetwy grzbietowej i małżowin usznych. Kształt płetwy ogonowej oraz budowa czaszki są cechami charakterystycznymi dla przedstawicieli rodzin. Na wargach występują liczne włosy czuciowe. Syreny żyją wyłącznie w wodzie, nie potrafią poruszać się na lądzie. Są poławiane przez ludzi dla mięsa. Obecnie uznawane są za zagrożone wyginięciem, zostały objęte ochroną.
Więc słowo "syrena" ma swoje 2 pochodzenia. To już kończę tę notkę. Teraz jak ją wyślę to sobie ułożę co będę pisać przez cały maj, ale nie napiszę tutaj o czym będą notki. Już was informuję, że nie będą one tylko o syrenach. Będą różne rzeczy, ale postaram się jeszcze dużo wymyśleć rzeczy syrenach. I chciała bym was bardzo prosić o komentarze, bo pod każdą notką lśni " 0 komentarzy " . Ja się staram pisać codziennie wymyślam tematy, a wy macie mnie gdzieś. Nie będę bardziej poruszać tego tematu, bo wtedy chyba też dojdzie do miesięcznej przerwy. A co do nowego blooga. Założę go, ale to chyba po wakacjach, może później, może wcześniej, nie jestem pewna, ale jestem pewna że go założę. I chciałabym żebyście słuchali tych piosenek które dodaję pod koniec notki. Ok, już nadeszła ta część notki w której piszę :
Bay, bay ; **



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz