poniedziałek, 10 września 2012


(nadal trwa nów)
pytania zadane od Alex
Najpierw muszę powiedzieć Ci coś osobiście. Nie poddawaj się. Na pewno uda ci się zostać syreną.
1. Czy jak się zmienisz,umiesz już zanurkować z otwartymi oczami czy musisz sama się nauczyć ?
Nawet gdy nie byłam syreną, umiałam otwierać oczy pod wodą. Ty/wy też pewnie umiecie mieć otwarte pod wodą(bez okularków), ale normalnym ludziom obraz w wodzie jest zamazany. Jako syrena zasięg pod wodą jest nawet lepszy niż na powierzchni (pomijając ciemność). Czyli tak, jako syrena umiem od razu widzieć pod wodą.
Muszę coś wyjaśnić.
pewnie zastanawiacie się, jak umyć nogi jesli się zmienia w syrenę.
To proste:
Niecałą połowę czasu, który upływa zanim się przemienicie, przeznaczcie na zmoczenie nóg i szybkie wyszorowanie mydłem (co najmniej 3, 4 lub 2, 3 sekundy, w zależności po ilu się przemieniacie) i spłuczcie. 2 połowę czasu poświęćcie na wycieranie nóg. I tak powinnyście myć nogi, których nie można umyć będąc syreną.
A jeśli chodzi o sprawy toalety, to syreny nie potrzebują chodzić. Wszystkie te dziewczyny ktore zadały mi pytania napisały na mojego emeila dla tych którze nie wiedżą jakie jest moj imeil csentori@gmail.com
piszcie jeszcze jakieś pytania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz