poniedziałek, 10 września 2012

1czy chcesz być wogóle syreną?
ak, ale narazie nie... powiem tylko tyle że mam porombane życie osobiste... ale kiedy wróce na stałe do polski, to spróbuje :)
2jeśli tak, to kiedy masz zamiar sie stać?
tak jak mówiłam, kiedy wróce na stałe do polski :) (jesli niewiecie o co mi dokładnie biega, to przeczytajcie 1 notke :))
3gdzie mieszkasz?
to tez jest w 1 notce :)
4jak myślisz, jaki jest najlepszy sposób na zostanie syreną?
najlepiej wymyślić swoje własne zaklęcie, wypowiedzieć je podczas pełni, i np wypowiadać je włuchując się w szum muszli :) i najwarzniejsze. MUSICIE MIEĆ SYMBOL!!!
5jak się pływa jako syrena?
no więc... niewiem jakie to uczucie, bo nigdy niebyłam syreną, ale wiem jak mozna sie nauczyć pływać jako syrena. trudno to wytłumaczyć... ale mozesz zobaczyc na ypoutube jak dziewczyny pływaja w syrenich ogonach. jak by co to oto link do mojego ulubionego filmiku syreniego: 
http://www.youtube.com/watch?v=MdAxZRefx1Y
mam nadzieje ze pomorze :)
6czy zmiana w syrene boli?
niewydaje mi się... jesli juz to moga cie mrowić nogi podczas przemiany, ae nie jestem pewna...
7jakie polecasz blogi?
http://syreny-wsrod-fal.bloog.pl/ - blog Marysi
http://syreniporadnik.bloog.pl/ - blog karmonity
http://bycsyrena.bloog.pl/ - blog Alex
ale nie przestawajcie wchodzić na mój :)
8czy powinnam bac się bycia syreną?
no cóż... wszystko ma swoje wady i zalety.
zalety: piękny ogon, pływanie z rybami (które juz wtedy nie będa sie ciebie bały xD) i wspaniałe podwodne przygody :D
wady: bycie uwarzaną za dziwadło, zmiana przyjaciół, wydanie sekretu...
ale cóż... nic nie jest idealne. tak samo jak zycie jako syrena. ale trzeba się poświęcić jesli chce się mieć moce i ogon. one moga sie przydać w życiu codziennym. 
przykłady:
a.)chłopak cie żucił? 
-oblej go wodą w szkole
-przygrzej mu mocno wode/herbate/kawe
-naślij na niego przyjaciółki syreny xD
b.) masz szlaban, a bardzo chcesz iść popływać?
-moc telepatii, i po sprawie xD
c.) zbyt ciepły napój w gorący dzień?
-moc lodu to załatii :)
9A co w trakcie miiesiączki? Czy ogon zmienia kolor?
tego niewiem...

mam nadzieję ze pomogłam :) jakby co to piszcie pytania w komentarzach, a ja odpowiem jak najszybciej :);D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz