poniedziałek, 3 września 2012


      • Złote wybrzeże, dnia 14.03.2011roku
        Kochani fani H2O!!
             Mam dla was dobre wiadomości dotyczące Waszego wspaniałego serialu H2O~WYSTARCZY KROPLA!!
             Na mojego bloga już za niedługo dodam moją własną taką mini książkę w której piszę o 4 serii H2O. Jest ona pełna plotek na temat 4 serii, ale niektóre rzeczy sama zmyśliłam. Wróci Emma, a mama Cleo będzie bardzo chora i będzie musiała Cleo wyjechać (Emma prawda Cleo zmyślone). Bella będzie na początku zazdrosna, ale szybko się przekona do Emmy.
        Po drugie 4 seria będzie na pewno!!!!
        Po trzecie od tego wpisu będę się pdpisywała BELLA!!!
             To tyle pozdrowienia!!
        BELLA
        Komentarze:
        (0)
        Tagi:
        Autor:
        olenkaz24
        Czas publikacji:
        poniedziałek, 14 marca 2011 17:25
    • sobota, 12 marca 2011
      • Hejka!!

        Mam już dość pisania odcinków H2O. Czasami jak najdzie mnie ochota to napisze jakiś odcinek. Sorki. Ale nie chce mi się, a i jeszcze szkoła i nauka, ale już za jakieś 3 miesiące i to nie całe... WAKACJE!!!! Ok to teraz przechodzę do notki... ZMieniam tytuł bloga...
        To dzisiaj pogadamy o... Belli... Dlaczego?? Jest moją ulubioną syrenką z H2O-WYSTRACZY KROPLA...
        Bella1bella2
        Mam jej zdjęć cały komputer ale nie będę ich na razie dodawać... Bella Hartley - pojawiła się w 3 serii grana przez Indianę Evans. Od pierwszego wejrzenia zakochała się w Willu i prubowała go zdobyć. Zaczęli ze sobą chodzić w odcinku IMPREZA. Jej tata zajmuje się hotelami, a mama nie pracuje. O jej dziadkach nic nie wiadomo. Jest miła i sympatyczna, grzeczna i ułożona. Wszyscy ją lubią i ładnie śpiewa... Kryształ znalazła w jeziorku w Irlandii. tam również została syrenką...
        To taki krótki opis... I koniec notki... Do zaobacznia jutro...
        Komentarze:
        (0)
        Tagi:
        Autor:
        olenkaz24
        Czas publikacji:
        sobota, 12 marca 2011 17:26
    • czwartek, 10 marca 2011
      • Druga część notki...

        To moja 2 część poprzednej notki... Coś mi komp się zacioł i nie dało się pisać ale na szczęśćie dało się dodać... Więc naszym tematej jest 4 seria... Ptrze na różne blogi. Wpisałam w Google "Plotki o 4 serii h2o"... Ale nic ciekawego nie znalazłam... Wiem że kochacie fotki... Oto one... Ale pare... Bo zaraz... Ide... :(:(

        Bella i CleoOdnowiona kafeka a w niej RikkiBella Cleo i Rikki razemPrzyjęcie urodzinowe Rikki... Fajny był ten odcinek :)Rikki i Lewis w odcinku Życiowe decyzje... Prawie płakałam jak go oglądałam... Do dziś nie moge się pozbierać jak go oglądam...Hmmmm... Przystojniak i to wielki... Jej on jest śliczny i nie dziwię się Belli, żę się w nim zakochała... Na góre róże na dole fiołki, a Will i Bella kochają się jak dwa aniołki...

        Komentarze:
        (0)
        Tagi:
        brak
        Autor:
        olenkaz24
        Czas publikacji:
        czwartek, 10 marca 2011 18:48
      • Siemka!!

        Jak widzicie mój sezon się kończy. Ale jeśli się Wam podobają moje odcinki H2O to nie martwcie się Będe je co jakiś czas dodawać na bloga. Ale głównym tematem jest 3 SERIA!! TA notka jest jej poświęcona. A więć zaczynamy!!
        A więc: Dochodzą do nan (fanów) coraz więcej informacji, że będzie 4 seria. Czy to prawda? Sama nie wiem. Ale bardzo bym chciała, żeby ona była. Na WIKIPEDII pojawił się kiedyś wpis o tym, że Emma wróci z podróży,a Cleo wyjedzie do ciotki. WIll zaś pojedzie na obuz nurków. Jak dla mnie jest on realistyczny. Ale zniknął z WIKIPEDII więc to tylko może wymyśł autora?? A i jeszcze jedno! Na jednym bloguhttp://rikih2o.bloog.pl/id,6118661,title,4-seria-H2o-wystarczy-kropla,index.html?ticaid=6bec3 tu macie adres, pojawiło się stwierdzenie, że 4 serii nie może być ponieważ nie ma Księżycowego Jeziorka bo jak wiecie Shophie i Rayan je zniszczyli. Ja uważam że to tylko lepiej, żę tam nie ma magii. Dzięki temu że jej nie ma to nie będzie kolenych syren i księżyc nie będzie aż tak mocno działał na nie...Dobra teraz fotki ale kilka bo jeszcze będe pisać dosłownie 2 lub 3 foty...
        razem
        Razem 2Z Willem
        To tyle pa!!
        Komentarze:
        (0)
        Tagi:
        Autor:
        olenkaz24
        Czas publikacji:
        czwartek, 10 marca 2011 18:37
    • niedziela, 06 marca 2011
      • Odc. 9/13 i 10/13

        H2o-wysatczy kropla
        Odc. 9/13 i 10/13
         
        Cleo i Sam musiały powiedzieć o wszystkim Kim, która wcale nie była zaskoczona tą wiadomością. Powiedziała, że wiedziała że ta znajomość skończy się wym sposobem i powiedziała, że dochowa po raz pierwszy tajemnicy.
        -Jedź Cleo do mamy. Ona się bardzo ucieszy i pomoże ci do końca i pokaże ci jak wychować malucha. A i licze na to że będę chrzesną.
        -Dziękuje Kim. Napewno będziesz.
        Cleo uśmiechnęła się i poszła się pakować. Zadzwoniła do mamy i uprzedziła, że postanowiła do niej pojechać na pare miesięcy. Mama Cleo i Kim była bardzo zaskoczona, ale zgodziłą się na przyjazd córki do niej.
        -A co mam powiedzieć tacie?
        -Nie martw się tym. Ja to z Kim załatwie.
        -Dziękuje!
        Cleo pojechała taxi na lotnisko, gdzie wsiadła do samolotu do Sidney. Bella i Rikki dowiedziały się o wypadku mamy Carlott i postanowiły pojechać razem z nią do lekarza. Dowiedziały się tam, że była tam Cleo ponieważ Charlott zajrzała do komputera doktora kiedy czekały na niego.
        -Po co ona tu była?
        -Pisze, że Cleo spodziewa się dziecka!
        -Co?
        -Pisze jeszcze, że jest w 3 miesiącu.
        -To jest z Lewisem.
        -Z kąd ta pewość?
        Nikt nie był pewnien co do tej wiadomośći którą przeczytała Charlott, ale skoro jest napisane to pewnie tak jest.
        -A jest napisane imie?
        -NIe jest tylko nazwisko Sertorii.
        -To może Sam?
        -Ale ona jest raczej na to za stara.
        -No tak.
        Dziewczyny długo się nad tym zastanawiały. Mama Charlott wyszła z tego wypadku cała i nic się jej nie stało. Lecz dalej niepokoiło je nazwisko Sertori w przegródce w której nie powinno być.
        Komentarze:
        (0)
        Tagi:
        Autor:
        olenkaz24
        Czas publikacji:
        niedziela, 06 marca 2011 15:04
      • Odc. 9/13

        Losy syrenek w 4 serii dobiegają końca.
        Ale już teraz mogę powiedzieć że będzie
        5 seria h2o-wystraczy kropla.
        Odc. 9/13
        Cleo była u lekarza, który potwierdził jej obawy. Cleo jest w ciąży. Co ma teraz zrobić? Musiała powiedzieć o wszystkim tacie i Sam. Ale bała się jak zareaguje tata. Więc postanowiła pogadać ze Sam.
        -Sam. Możemy pogadać?
        -Jasne Cleo.
        -Wiesz, że jesteś dla mnie jak mama.
        -Tak Cleo. Coś się stało?
        -Jestem w ciąży.
        -Gratulacje!
        -NO nie ma się z czego cieszyć. Ojcem jest prawdopodobnie Lewis, a z nim zerwała dwa miesiące temu więc nie licze na niego.
        -Tata już wie?
        -NIe i na razie nie chcę mu tego mówić.
        -DLaczego?
        -WIesz jaki jest tata. Zaraz wszystko ci wytłómaczy i powie, że jesteś nieodpowiedzialna i nie będę się potrafiła zająć dzieckiem.
        -Więc co chcesz zrobić?
        -Sama nie wiem. Liczę na to że mi pomożesz.
        -DObrze, ale pamiętaj że będziemy musiały powiedzieć o tym tacie.
        -A możę pojadę do mamy?
        -To świetny pomysł. Przyjedziesz jak już urodzisz a ja przygotuje na to tate.
        Wtedy do kuchni weszła Kim.
        -Co, CLeo jest w ciąży?
        -NIe. A z kąd ci to przyszło do głowy?
        -Sam przecież móiłąś, że Cleo wróci jak urodzi.
        -Co!? Źle usłyszałaś.
        -NIe dobrze usłyszałam. Macie mi powiedzieć albo powiem wszystko tacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz