sobota, 1 września 2012

Elo :* Bardzo się ciesze ,że w końcu leci h2o druga seria... już od trzech tygodni ... Jak mówiłam nie martwcie się o Charlotte i Cleo ... Charlotte w ostatnim odcinku straci moce na zawsze a w przed ostatnim Cleo wruci do Lewisa ! xDD ;) Już nie będe opisywać odc. drugiej serii ,bo po co skoro już leci na antenie "JETIX" ! Dam może pare fotek z dziesiejszego odc. w którym Zane w końcu dowiedział się jak mieszka Rikki !
 
 
 
 
 
 
 
 
Mam więcej ,ale nie ma miejsca ! Mykam Cya =*  ;**
Rikki (11:41)
21 many comments

08 marca 2008
Hejoo :* Napewno wszyscy co kochaja h2o - wystarczy kropla nie przegapili dziś nowych odcinków ... Ja juz je dawno ogladaŁam ale jak można przegapić ulubioony serial xD ? Szkoda ,że Cleo zerwaŁa z Lewisem ale nie martwcie się w przed ostatnim odcniku pt."Morska przemiana" z nowu do siebie wrócą !! Ale nie opowiadam ,bo macie sami oglądać ! :D
Szkoda ,że caŁy dzień będą powtórkii ... :(
Ok mykam ,a teraz paree fOtek :*
 
Focia z odcinka drugiego ,gdy Cleo zerwała z Lewisem :( 
 
To też z odcinka drugiej serii ...
Jak dam radę to dam ruchomy obrazek z 1 odc. drugiej serii ,ale na new blogu bo tu grafika nie pozwala :( xD
Ciumm :*:*

Rikki (18:00)
10 many comments

03 marca 2008
Hejooo :*:*:*:*:* Dawnoo nie pisaŁam ale poprostu nie byŁo o czym ... w świecie h2o już nic specjalnego się nie dzieje ... żałuje ,że już widziaŁam druga serie i wiem co się będzię dziaŁo ... Ale kocham h2o i pooglądam jeszcze raz ... Fajnie,że to już w tą sobote zobaczymy pierwszy odcinek drugiej serii h2o ! oK ja już będę kończyć ... Cya =*
 
 
To Cariba Heine w zupełnie innym filmie niż h2o ! xD
 
 
 
 
 
 
To już naprawde THE END ! :*:*:*
Rikki (20:22)
6 many comments

25 lutego 2008
Słuchajcie mam w planie przenieść bloga i założyć drugiego tylko ,że tak jakby druga część tego...Musze to zrobić ,bo na tym nie mam miejsca na obrazki a chciałabym wam dać mnóstwo zdjęć jeszcze nie wykorzystanych !!!!!!!  Ok to jak założe drugą część tego bloga to wam napisz...Paaaa ;*
Rikki (22:05)
5 many comments

23 lutego 2008
Druga seria h2o napewno pojawi się 8 marca na kanale "jetix"  Kontaktowałam się  z jetixem i to oni powiedzieli mi prawdziwą datę :) Nie wiem czy nie przeniose bloga albo nie założe nowego...Chciałabym dodać o wiele więcej fotek ,ale pamięć bloga nie pozwalaa !!!! Jeżeli wiecie jak można powiększyć pamięć to piszcie w komciach !!
A teraz dodam pare fotek z wycieczki do Paryża !!
 
 
 
 
 
 
Ślicznie wyszła Claire !!!!!!
 
Te fotki skopiowałam z ( macie adres na zdjęciu )
Paa:)
Rikki (19:19)
18 many comments
- 21.02.08r

- 21.03.08r

- 20.04.08r

- 20.05.08r

- 18.06.08r

- 18.07.08r

- 15.09.08r

- 14.10.08r

- 13.11.08r

- 12.12.08r

- 11.01.09r

 
Rikki (14:09)
15 many comments

21 lutego 2008
Słuchajcie mam dobrą wiadomość ... Już nie muszę dawać linków z odcinków h2o i opisów odcinków ... ponieważ już niedługo nawet przed wiosną pojawi się h2o druga seria ... Ja się bardzo ucieszyłam chociaż sama i tak znam na pamięć !! Już się nie moge doczekać a wy ?A ci którzy nie mają JETIX i nie mogą ogladać to piszcie to wam prześle linki i opisy !!!
 
 
 
A to ich fOtki z 2 serii z niektórych odcinków ... Poglądacie niedługo to zobaczycie !!! kocham was :*:*:*
Rikki (21:18)
11 many comments

20 lutego 2008
 
 
 
 
to tyle fotek z tej sesjii ...
jutro dam napewnoo więcej ,bo dzisiaj nie mam czasu ... ;)
Ciao :_*
Rikki (22:23)
2 few comments

16 lutego 2008
Sorki ,że nie pisaŁam ,ale urwanie gŁowy !!
Wczoraj byŁy walentynki ... ChciaŁam zmienić nastrój
blOga ...Ale się nie udaŁo ! nO nic ... PiszCie jak spędziliŚcie
walentynki ... Dodam jakieś wspÓlne fotki ...
 
 
 
I mOim zadaniem najŁadniejsza para ... !
NapiszCie w komciach która para wedŁug Was jest najŁadniejsza !...Cium cium =*
Rikki (12:18)
13 many comments

10 lutego 2008
 
Rikki (19:58)
2 few comments
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz