sobota, 1 września 2012

Dzisiaj trochę zdjęć z kulisów serialu h2o-wystarczy kropla

Zdjęca:

 
                      
 
  
  
  
       

To tyle... na dzisiaj to wszystko cześć:):)

  



Syrenka** (12:39)
406 Wiele syren, pływających w oceanie.

19 stycznia 2008

Hejj na początek powiem o konkursie na najlepszego avka o h2o-wystarczy kropla. Zgłosił się narazie 6 osób... przypominam,że avki przesyłacie namy_syreny@autograf.pl i kiedy robicie avka to musicie podac blogaa... A i co do waszej prośby o komenty ,to nie na wszystkie odpowiadam. To z braku czasu.. Sami widzicie, ile osób komentuje mojego bloga. Nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie komentarze....

Ok a teraz piosenka:

  My się trzymamy razem, bo jest piękna liczba 3.
Niech tak już będzie zawsze. Świat podwodny, magia, my.
Skoczmy razem po przygodę, chodźby i na morskie dno.
Przecież uwielbiamy wode, nasze h2o.

Bo ja mam tajemnice swą. Domem mym podmorska toń.
Spujrzcie w nią. Stąd moja moc, to me królestwo.
Bo ja mam tajemnicę swą. Domem mym podmorska toń.
I wierze, że ten świat ogromną muszlą jest. A ja perłą w niej.

Wróć do nas, czas ucieka.
Jest wiele do zrobienia, przecież wiesz.
Trudna Cię decyzja czeka.
Czy nadwodny świat zostawić chcesz.

Bo ja mam tajemnicę swą. Domem mym podmorska toń.
I  wierze, że ten świat ogromną muszlą jest. A ja perłą w niej.

A teraz kilka obrazków:

   

  

  

  




Syrenka** (16:03)
142 Wiele syren, pływających w oceanie.

17 stycznia 2008

Dzisiaj trochę o 2 serii filmu h2o-wystarczy kropla.    Chciałabym w tej notce napisać, co nowego w 2 serii, wieć najpierw wam npisze, a potem dam zdjęcia :):)

                 H2o-wystarczy kropla... 2 seria serialu

 Więc w drugiej serii pojawi sie kilka nowych osób i trochę rzeczy w życiu dziewczyn się pozmienia... a oto te rzeczy:

1. W serialu pojawi się nowa dziewczyna o imieniu Charlotte (Brittany Byrnes) , która potem stanie się syreną:

2. Lewis będzie chodził z Cleo , ale potem ze sobą zerwą:
   

3.Emma zacznie uczyć się jazdy konno:
               

4. Zobaczymy dom Rikki:

5.Rikki i Zane znowu coś do siebie poczują:

6.Eliota zobaczymy w drużynie piłkarskiej:

Noo to z nowości w 2 serii chyba wszystko :):)

Teraz dam jeszcze kilka foteczek :::

 Emma

Razem...

Cleo
Syrenka** (16:37)
153 Wiele syren, pływających w oceanie.

13 stycznia 2008

Hejj!! Remont bloga zakończony!!:):) Nie były to wielkie zmiany,ale zmienił się między innymi nagłówek. Dzięki dziewczyny za zrobienie go !! :):)
   To na początek ogłaszam KONKURS O H2O.

I etap konkursu to:
NAJBARDZIEJ ORYGINALNY AVATAR Z H2O.
W konkursie liczy się::
-pomysłowość
-motywy z filmu h2o
-estetyka
-wygląd ogólny
II i III etap to niespodzianka !! :):)

Piszcie w komentach zgłoszenia do I etapu konkursu.
A na mojego maila my_syreny@autograf.pl przesyłajcie avatary... Jeśli zgłosi się wystarczająca ilość osób( około 10/20)
zacznie się głosowanie poprzez komentarze.
Przy zgłaszaniu się podawajcie blogi ,bo nagrodą będa między innymi komentarze.

A teraz obrazki z 2 serii :
  Emma

  Rikki i Zane 

  Cleo i Charlotte

  
Cleo...........**


Co do drugiej serii to w następnej notce napisze o niej cośś więcej i może dodam odcinki po polsku (a jak nie uda mi się znaleźć to po angielsku):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz