niedziela, 19 sierpnia 2012

Trochę o tym jak zostałam syrenką!!!To byl poniedzialek.
Weszlam na blooga mojej kumpeli i wybralam jeden ze sposobów zostania syreną.Polegal on na tym ,że trzeba wsadzić do otwieranego medalika karteczkę z napisem np:"syrenka Ela" i wsadzić go na 15 min do wody a następnie nosić go bez przerwy 3 dni.


Po trzech dniach poszlam do lazienki i pochlapalam się wodą i po 10 sekundach upadlam.
Wierzcie mi to prawda!!!!Potem jakims cudem wyschlam i wrocilam do pokoju.
Po odrobieniu lekcji zastanawialam sie co poczacdalej.Postanowilam ye powiem to jutro w szkole mojej bliskiej przyjaciulce a narazie poszlam spac.
Lekcje dłużyłt się w nieskończoność.Nie mogłam doczekac się przerwy a z drugiej strony trochę się bałam tego jak ona zareaguje!!Wreszcie zadzwonił dzwonek i wszyscy wyszli włącznie ze mną i  z moją przyjaciulką wtedy postanowiłam jej wszystko powiedzieć.Przjeła to spokojnie i wyznała mi że ona też nią jest!!!
-Jak to???Od kiedy???Jak się niom stałaś???
-Jestem nią od wczoraj.Zrobiłam pewien sposób z medalikiem.A ty??????
-Ja idętycznie!!!To co...idziemy po szkole popływać???
-Jasne!!!A gdzie??
-Przy jeziorze (mieszkam koło jeziora).
-Ok
Na koniec lekcj czekałam niecierpliwie.Gdy się skończyły jak strzała wypadłam z klasy!ZAłożyłam buty i wyszłam.Jak doszłam do jeziora Klara (moja przyjaciółka tak sie nazywa)juz tam była.

Rzuciłyśmy plecaki i wskoczyłyśmy.Nagle usłyszałyśmy plusk.Ktoś wskakiwał do wody.Strasznie się przestraszyłam, że nas ktos zobaczy więc schowałyśmy się za pobliska skałę.Wnet wyłoniła się czyjaś sylwetka.To była trzecia SYRENA.Bella z naszej klasy.Nie mogłam w to uwierzyć!!!!!Zauważyła nas i pokazała gestem rzebyśmy wypłynęły.Tak też zrobiłyśmy.
-Bella???
-no wow!!!
-Ale jak ty....też jesteś??-Jąkałam się
-No wow-powtórzyła
Potem zaczęłyśmy pływać i bawić się w berka wodnego dopuki sie nie ściemniło.Potem poszłyśmy do domu.
To był wspaniały dzień!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz