piątek, 28 grudnia 2012


Heloł kochani :D
Jutro już pełnia :P 
Potrwa ona przez 3 dni najbardziej widoczna tarcza będzie pojutrze ( 97% ! )
Co wy na małe zaklęcie ? :]
Oto ono :
Czego potrzebujesz ?
  1. Siebie
  2. Swojego głosu
  3. Syreniego symbolu (naszyjnika, bransoletki której nigdy nie zdjemiesz!)
  4. Pełni księżyca :D
Co musisz zrobić przed ?
  1. Założ syreni symbol
  2. Wejdź pod prysznic, albo do wanny
  3. Spraw, żeby światło księżyca padało na ciebie
Zaklęcie:
Magic Spirits of the deep,
I would like a tail,
Not two feet,
Beauty be upon me,
Fish all kinds let me see,
When I'm finished in the sea,
Let my feet return to me. 
Jak czytać :
Medżik spajrits of de dip,
Aj wold lajk e tejl,
Nat tu fit,
Bjuti bi apn mi,
Fish ol kajnds let mi sii,
Łen Ajm finiszd in de si,
Let maj fit riturn tu mi.
Tłumaczenie:
Magiczne duchy głębin,
Chciałabym mieć ogon,
Nie dwie stopy,
Niech urodą będzie ze mna (albo nade mną),
Ryby wszelkiego rodzaju pokaż mi,
Kiedy skończę w morzu,
Zwróc mi stopy.
To tyle :P
Piszą, że po dotknięciu w późniejszym czasie wody będziesz miała minutę i zmieniesz się w syrenę :D
Mam nadzieję że pomogłam :DDlatego dziś dodam 2 sposoby ! : D
Strasznie długo się naszukałam ale mam nadzieję że wam się powiedzie ( i mi też : P)
Oto pierwszy :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz