wtorek, 11 września 2012


Oto dla was ściągane specjalnie ( i robione niektóre) fotki nowe z dziewczynami i z Bellą:


  







  

   



Cleo is angry - h2o-just-add-water photo
girls - h2o-just-add-water photo



H2o just add water season 3 - h2o-just-add-water photo- Bella(h2o)Emma 1 - h2o-just-add-water photo
Season 3 girls in moon pool - h2o-just-add-water photo- Cleo i Rikki z Bellą ( tyle, że to było dawno)Rikki - h2o-just-add-water photo Cleo - h2o-just-add-water photo
Cleo - h2o-just-add-water photo
h2O just add water season three poster - h2o-just-add-water photo- znów z Bellą ( nie martwcie się, wszystko się ułożyło)- Bella h2o wystarczy kropla

 
 - Bella

Cleo  - h2o-just-add-water photoIndiana with a fish - h2o-just-add-water photo- Bella



from: www.h2o-fen-site.dir.bg - h2o-just-add-water photo
mermaids'  falling - h2o-just-add-water
  
h2o is my life!!! - h2o-just-add-water
h2o is my life!!! - h2o-just-add-water
h2o-just add water - h2o-just-add-water
h2o-emma rikki cleo - h2o-just-add-water
h2o pics   - h2o-just-add-water
h2o pics   - h2o-just-add-water
Cleo - h2o-just-add-water
Charlotte - h2o-just-add-water
The Photos Of H20 - h2o-just-add-water photo
Kim - h2o-just-add-water
theyre mad - h2o-just-add-water
Cleo Fade Out - h2o-just-add-water
The Photos Of H20 - h2o-just-add-water photo

h2o-emma rikki cleo - h2o-just-add-water
h2o-emma rikki cleo - h2o-just-add-water
h2o is my life!!! - h2o-just-add-water
In too deep - h2o-just-add-water
Rikki rox - h2o-just-add-water photo
Girls swimming  fast - h2o-just-add-water photo
Rikki in the water - h2o-just-add-water photo

it's over - h2o-just-add-water photo
rikki - h2o-just-add-water photo- cleo i cheli
Na koniec przed pożegnalnym komciem dodaje zrobioną prze ze mnie fotkę Cleo:


                   


Podziel się:
Trackback: http://bloog.pl/id,4220596,trackback

nowe animki

piątek, 06 lutego 2009 16:10
a oto nowe animki specjalnie dla was robione przez Aiszę:
               

         -może nie są zbyt ładne, ale i tak wkeiłam
są też animacje znalezione przeze mnie w necie:
- głupia Kim
- ja i Cleo
- ja i Emm
- sama Emma
- sama Cleo
- Cleo i Lewis
- nie wiem czy to już dodawałam... ja i zane
   



  
      
      
  
  
  

   
   
  


  
  
  










 



A na koniec niespodzianka dyplomik na cześć ponad 5000 odwiedzian. ten będzie z cleo- syrenką. Następne będą z emmą- syrenką, a potem z rikki- syrenką, a potem wszystkie normalne. mnie nie będzie xD:



Podziel się:
Trackback: http://bloog.pl/id,4200628,trackback

cześć

wtorek, 27 stycznia 2009 11:33
piszę tylko, bo mam 4 nowe animacje z cleo dla was:



A także takie:
 
 

Podziel się:
Trackback: http://bloog.pl/id,4157684,trackback

hejka

środa, 21 stycznia 2009 17:43
Mamy dla was kilka nowo znalezionych animacji i foteczki emmy z czerwonymi włosami. A oto one:
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl






Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl






A o to nowy obrazek robiony przeze mnie
( mam nadzieję, że pamiętacie tamte z rikki , emmą i Cleo) ten jest z Carlotte:





Podziel się:
Trackback: http://bloog.pl/id,4135483,trackback

nowy gifek

poniedziałek, 17 listopada 2008 22:04
- piszemy tylko, żeby wam zakomunikować, że to nasz nowy pożegnalny gif, aha jak przez najbliższy miesięc czy więcej nie napiszemy to nie usunełyśmy blooga, tylko nie mamy czasu ok?????













Obrazki z odcinka o ,, chorobie'':








Podziel się:
Trackback: http://bloog.pl/id,3912991,trackback

kilka extra obrazków

niedziela, 09 listopada 2008 10:19
Postanowiłyśmy, że zrobimy dla was kilka obrazków: pamiętajcie: u góry są linki, które długo robiłyśmy, więc prosimy nie kasujcie ich!!!!!!!!! (jeśli chcielibyście dać na swojego blooga) Ale jeśli bardzo wam na tym zależy to napiszcie mi w komencie albo w księdze gości! I napiszcie wtedy pod obrazkiem czyj jest.



Na koniec dyplomik na cześć ponad 2000. gości:


Podziel się:
Trackback: http://bloog.pl/id,3886033,trackback

fotki z charlotte

sobota, 08 listopada 2008 17:54

najpierw jedna fajna animacja na początek:

i jeden z emmą:


Dziś mam dla wasz świeżo znalezione obrazki z Charą:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz