środa, 29 sierpnia 2012

Witam w drugiej noci!Teraz dodam obiecane dodatki,newsy,foty itp.
Dodatki:
 
 
 
 
Robiłam ja niektóre podpisane.Podpisuje dlatego że kiedyś miałam bloga a na niej fotkę
ahley tisdale przerobioną przez mnie ktoś ją skopiował przyciął że nie było widać podpisu
i nawet nie napisał/a że ją bierze.
Sesja Phoebe Tonkin:
 
 
 
 
 
   
 
Polecam sesje do nagłówków ja właśnie zrobiłam z sesji Indiany Evans.
3 seria h2o:
Poszperałam w necie i znalazłam takie info:
W trzeciej serii h2o Zane zerwie z Rikki dla siostry Charllote Cheli, Emma wyjedzie z rodziną, Bella- nowa przyjaciółka i syrena od 5 roku życia. Bellę grać będzie Indiana Evans .
Clarie Holt nie będzie w serialu bo jest w ciąży.
No i fotki za kulisowe
 

 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Uff! Nareszcie! wstawiłam specjalnie dla was 22 fotki za kulisowe!
Wyspa mako:
 
W pfs trochę nadałam barw.
Gify i Informacje:
Emma Glibert
 
Moc : Zamarzanie a nawet burze śniegowe
  Rikki Chadwik
 
Moc:Podgrzewanie wody i burze z piorunami
 Cleo Sertorii
 
Moc:Władza nad wodą i tornada
 To wszystko na dzisiaj.Miała być jeszcze Moja Kolekcja H2o ale nie mam skanera.Pozdrawiam cieplutko!





 

power-h2o (14:43)
Nie ma fanów?

11 października 2009
Witam na moim blogu!
Postanowiłam założyć bloga i oto jestem myślę że będziecie komentować.Na tym blogu będą ciekawostki,dodatki,informacje wszystko to związane z serialem h2o.
Ikonki(2)
   
By me.
Postać:Phoebe Tonkin
Fajne? Robiłam w Photo Filtre Studio
-------------------Magazyn------------------------------------------
Nowy magazyn h2o ukaże się 22 października.
Prezent:Łańcuszek syrenek.Wybierz swój kamień!
W numerze:
Porozmawiajmy o miłości
Wykąpiemy się w gorących źródłach
Spotkamy się z Emmą i Ashem
Poznamy drapieżne rekiny
Zaczarujmy oceany
----------------------Co w następnej noci-----------------------------
Dodatki
Moja kolekcja h2o
Ciekawostki o 3 serii
Sesja Phoebe Tonkin
Informacje o bohaterkach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz