wtorek, 28 sierpnia 2012

H20
   The Best
Emma,Cleo, Rikki ;]
Mój Avek ;D dajcie na bloga xD







dzisiaj przedstawię wam moje pracę które będziecie mogli zamawiać.tak więc:(tylko te zdjęcia są bardzo małe, i będę robić na tych samych zdjęciach,ale do zamówienia jakie chcecie)
przeróbka na czarno-białe 3 komcie-  
przeróbka na biało-brązowe 3 komcie_
gif 6 komci jaki chcecie z jakim kolorem napisu też jaki chcecie:np:   (oczywiście ten avek nie mojej roboty tylko koleżanki ale ja robie takie same ;D)
nagłówek-10 komci jaki chcecie z jakim zdjęciem chcecie kolory napisów i dodatków na zdjęciu też wybieracie (podobne jak mam teraz i takie tam różne ale ładne)
(nie daje fotki przykładowej)
zdjęcie z ramką-różne ramki np:zdjęcie w książce,dodatki czarne, w serduszku,przyciemniane z lewej,przyciemniane z prawej, w białym kołeczku,jak na starym filmie różnie to tak np:   (to jest w kółeczku)

ok a teraz jeszcze gify (obrazek) tylko 4 komcie 
i jeszcze gif napis 3 komcie    ok zamówienia możecie składać pod notką co chcecie ale jeśli chcecie na swoje zdjęcie wybrane a nie moje proszę też zgłaszać się pod notką a zdjęcia wysyłać na e-mali: martyna_nastolatka@op.pl gorąco zapraszam do zamówień!!! ;P
Martyna (11:11)
2 już pare syrenek ;D

10 maja 2008
<jupi> przeszłam dalej do następnego etapu ;P mam nadzieję że wygram to by było super :D mam teraz kilka fotek z H2O ;P       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz