sobota, 25 sierpnia 2012

1. Nie zgapiaj - mozesz kopiowac obrazki, linki i niektore informacje, ale uszanuj te, które napisałam sama.
2. Komentuj bloga i wpisuj się do księgi gości. 
3. Nie przeklinaj.
4. Nie pisz pokemonem.
5. Mozesz reklamować swój blog, albo poprosić o wklejenie swojego avka na mój blog, ale za jedna taka reklame zadam 5  komentarzy.
6. Krytyka na ogół mile widziana, ale jeśli chcesz się kłócić i zmieniać moje poglądy, naciśnij czerwony krzyżyk w górnym, prawym rogu ekranu. Widzisz jak macha i uśmiecha się do ciebie? 
7. Żeby było jasne nie ja wymyśliłam h2o i nie gram w tym serialu. Jestem po prostu Rikki. 
8. Często będą długie przerwy pomiędzy notkami - wyjazdy, szkoła, nie na łatwo pogodzic zajęcia dodatkowe, typu basen, konie ze szkołą i jeszcze pisaniem bloga. Doceńcie to.
9. Możecie mnie nie lubić, ale nie chcę tu zadnych uwag na moj temat, liczy sie h2o! 
10. I baw się dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz