poniedziałek, 17 września 2012

O rany... Chyba trochę zaniedbuję bloga... ups! Przepraszam was za to ale ja też mam szkołę i naukę i ... wiem że to kiepska wymówka ale najprościej na świecie mi się n i e chce pisać. Poza tym nic nie słychać o nowej serii h2o . żal

No dobra - teraz trochę fot bez podpisów ;)


  
  Dzisiaj trochę fotek z nowego magazynu h2o wystarczy kropla:) ( do niektórych daję linki ale ja same je zrobiłam)
  
   Mam dla was dobrą i złą wiadomość. Zacznę od tej dobrej: Pod koniec kwietnia zakończy się filmowanie scen do trzeciej serii h2o wystarczy kropla ale na antenie odcinki serialu pojawią się dopiero w 2010 roku. Zła wiadomość jest następująca: w trzeciej serii nie zobaczymy Emmy. Aktorka, która gra Emmę (Clarie Holt) według nieoficjalnych informacji zamieszkała w USA!!! (Osobiście jestem załamana). W serialu nikt jej nie zastąpi. Po prostu Emma będzie musiała wyjechać z rodziną a syrenki poznają nową syrenkę Bellę, która stanie się ich nową przyjaciółką. Tym czsem nurek wpłynie podczas pełni do księżycowego jeziorka i sprawi że woda będzie wrogiem dla dziewczyn. Z pomocą przychodzi Bella, która ma odmienne moce. Cóż, nowa seria zapowiada się ciekawie...



  (Bella po lewej)

  (Tu Bella też po lewej)
Witam wszystkich po dość długiej przerwie! Fajnie, że już na Jetixie są nowe odcinki naszego kochanego serialu! Wiem tylko tyle że Charlottabędzie syreną!Wiem jeszcze że Charlotta będzie denerwować Rikki a potem Znienawidzi Cleo! Więcej nie wiem!
Paulli24 (17:03)
2 komentarze

20 sierpnia 2008
   
 
   To z filmu pełnometrażowego h2o
 Zdjęcia Cleo:
   
  
Cleo z kamyków
  
Zdjęcia Emmy:
 
 
 
Zdjęcia Rikki:
 
  
 
  Rikki
  Emma
  Cleo
 


  


  

  

  


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz